Witam. Przymierzam się do zakupu Volvo S60/S80 z silnikiem 2.4 D5, 163 konny i mam do Was parę pytań.
- Jak jest z awaryjnością tego silnika?
- Co najczęściej się sypie i jakie są koszty napraw?
- Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Pozdrawiam!
[ Volvo S60/S80 ] Awaryjność silnika 2.4 D5
-
- Turysta
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:45
- Model: V40
- Silnik: 1.9
- moc: 115KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Bytow
- imię: Patryk
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 wrz 2017, o 19:26
- Model: V40
- Silnik: 1.9T PB
- moc: 200 KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Helmut
Re: Awaryjność silnika 2.4 D5
O awaryjności nie słyszałem. Wszystko zależy skąd go kupujesz i jak dbał poprzedni właściciel. Jeśli wykonywał naprawy na czas to się nie zawiedziesz, ale jeśli wyciskał z samochodu resztki koni mechanicznych to zaznajomisz się z laweciarzem.
Loteria jak z każdym samochodem
Loteria jak z każdym samochodem
-
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Awaryjność silnika 2.4 D5
Pierwsze wypusty miały problem z pękającym blokiem.Później to naprawili.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 28 mar 2020, o 23:40
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Kiernozia
- imię: Patryk
Re: Awaryjność silnika 2.4 D5
Znajomy ma ten silnik i nie miał z nim jakiś problemów
-
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Awaryjność silnika 2.4 D5
Była akcja naprawcza więc albo dobrze trafił, albo silnik był po wymianie.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: Awaryjność silnika 2.4 D5
To chyba najbardziej udane i idiotoodporne jednostki. Silnik prosty jak budowa cepa. Zmiana oliwy nie co 25-30 tysi (ling life) tylko co max połowę tej wartości i łogień na tłoki .
Większe problemy stwarzają skrzynie aisina. Ew jakieś duperele z elektroniki, ale sam silnik jest chyba najlepszą jednostką diesla w stajni Volvo.
Większe problemy stwarzają skrzynie aisina. Ew jakieś duperele z elektroniki, ale sam silnik jest chyba najlepszą jednostką diesla w stajni Volvo.