V 850 "95 r
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
V 850 "95 r
Jak zdemontować fabryczny immo ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Friend
- Posty: 294
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 13:59
- Model: v70
- Silnik: B5202S
- moc: 126
- Rocznik: 1998
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Kraków
- imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V 850 "95 r
prawdopodobnie znajduje się za schowkiem tam trzeba zmostkować (połączyć kabelki ) odcinające pompe paliwa natomiast przy stacyjce lączymy blokade rozrusznika
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V 850 "95 r
nie spoko kolega co ma 850 tkę na pewno zawita do nas bo ten wynalazek mu psuje krew ponad to czasy świetności ma za sobą wiec chętnie to wywali .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: V 850 "95 r
nom , wywalić niestety trza . a szkoda bo takie dziwolągi są przez obcych trudne do obejścia . ogólnie to polecam takie info na PW poufnie dawać .